Data podpisania umowy: 18.11.2013r.
Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania.
Zadanie Nr 1:
Modernizacja części osadowej oczyszczalni ścieków, przebudowa rurociągów osadowych i wymiennika ciepła oraz modernizacja kogeneracji i stacji odsiarczalnikowej, dostawa i montaż agregatów prądotwórczych i zbiornika biogazu wraz z systemem automatyki i sterowania.
Zadanie Nr 1 podzielono na dwa etapy wykonawcze.
Pierwszy etap obejmuje modernizację części osadowej oczyszczalni ścieków, przebudowę rurociągów osadowych i wymiennika ciepła.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa węzła gospodarki osadem w oczyszczalni ścieków w Głogowie poprzez rozdział pracy Wydzielonych Komór Fermentacyjnych ( dalej WKF ) i umożliwienie pracy w układzie szeregowym i równoległym oraz przebudowa budynku gospodarki gazowej i osadowej w celu przystosowania do nowej technologii.
Drugi etap obejmuje modernizację kogeneracji i stacji odsiarczalnikowej, dostawę i montaż agregatów prądotwórczych i zbiornika biogazu wraz z systemem automatyki i sterowania.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie na podstawie Programu Funkcjonalno–Użytkowego i wybudowanie nowej instalacji odsiarczania biogazu, zbiornika biogazu oraz wymiana agregatu kogeneracyjnego w ramach przebudowy istniejącej oczyszczalni ścieków w Głogowie. Całość polegać będzie na usprawnieniu działania części gazowo – energetycznej oczyszczalni.
Zadanie Nr 2:
Przebudowa i modernizacja ciągów technologicznych oczyszczalni ścieków. Modernizacja obiektów technologicznych, wymiana elementów metalowych i instalacji oświetlenia na istniejących pomostach reaktora biologicznego i pompowni ścieków.
Przedmiotem zamówienia dla zadania Nr 2 jest przebudowa reaktora biologicznego w oczyszczalni ścieków w Głogowie wraz z częściową przebudową infrastruktury zewnętrznej oraz modernizację zbiornika fekaliów.
Terminy realizacji przedmiotu zamówienia.
1. Zakończenie wykonywania dokumentacji projektowej w zakresie dotyczącym realizacji zadania nr 1 etap drugi – do 30.04.2014r.
2. Rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia – od dnia przekazania terenu budowy, ale nie później niż 14 dni od daty zawarcia umowy
3. Zakończenie i zgłoszenie robot do odbioru – do 30.09.2014r.
4. Przeprowadzenie i zakończenie rozruchu nowych obiektów oczyszczalni – do 30.11.2014r.
5. Zakończenie wykonania przedmiotu zamówienia – do 30.12.2014 r.
Wartość Kontraktu – 8 427 770,00 zł netto